onsdag 25. juni 2008

Listemani

Jeg føler meg som duden i Naiv Super for tiden, jeg lager lister over alt og ingenting for å føle en viss kontroll, haha. Noe jeg har funnet ut at jeg definitiv ikke har for tiden, alt har gått så fort frem mot sommerferien. Har i hvert fall funnet ut at det er en del ting igjen å gjøre,

  • Lære å bake brød. Har hørt at man må lete godt om lenge for å finne grovt brød i USA, og jeg vil ikke leve på loff og bagels..
  • Lære å vaske klær. Tror ikke dette er den største utfordringen, men det er uansett noe jeg må lære meg.
  • Finne på noe artig jeg kan gi til den kommende vertsfamilien min...ideas?
  • Skaffe meg amerikansk abonnoment til mobilen
  • Finne ut om jeg skal ha med pc-en eller ikke

Nei, nå skal jeg avslutte, haha

vi snakkes senere friends

6 kommentarer:

Helena sa...

Dødsbra at du lagde deg blogg!:D
og liste eg tøft, fyll dei ut meir.. da e kjekt å sjå ka andre har på listena:)

btw. eg og har tenkt masse på brød.. eg vil ikkje eta loff kvar dag :O

me snakkast:)

Helena sa...

nope, trudde eg sko få brev i posten idag, men neeidå. so i måro rynge eg med ein gong eg våkne :) so ska eg sei ifrå te deg;)

Malin sa...

Dersom det er laptop du vurderer å ta med, DO IT!
Du kan se film på flyet, sitte på nettet på flyplassene, og ikke minst få bruke æ, ø og å :p

(Bare tittet innom jeg, skal til usa jeg og :) )

Jenny + Camilla sa...

Haha, litt morsomt at ALLE som skal til USA må lære seg å vaske klær:)

Har du funnet ut hva du skal gi til vertsfamilien din? Har litt problemer med det selv:/

Lene sa...

Gi vertsfamilien et lite troll! Bare et som kan stå på bordet som pynt eller noe.. Sånne har de jo ikke i USA (:

Lene sa...

Heihei, reiser med EF jeg også ja^^
Men skal på Stonehill da, ser du skal på Norwich?:)
Off, ja skulle ha lært meg å bake brød, men det blir nok et håpløst prosjekt:P
Btw, meget fint navn du har ;P x)