lørdag 21. mars 2009

travelling pants

morning! im in denver, colorado right now waiting for my next plane to san fran. i do have the feeling that this is gonna be a long four hours.. i left minneapolis early this morning and got quite the scoop of drama before i was ready to get on the plane. jeff, who took me to the airport left when we got to there, so i just went to check in my luggage and everything right away. my suitcase was like 15 pounds overweight so i had to pay extra. well i gave them my creditcard, but it didn't work..surprise. so there i was standing, without money, and nowhere to go. i called around and luckily jeff came back with money and saved the day. it was about 25 minutes till my plane was gonna leave when he came, so i pretty much ran through security ha. but i was there in time and everyhting ended well, so five for that.

i called nikki 10 min ago to tell her that i was i denver, and so is she. but i don't know if her hostparent will take her to the airport, and i can't really start finding my ways around in denver, that would be a little too risky.

well i think im gonna go find someone to talk to now, so i will either write some more during my lay over in san fran or when i get to honolulu!
have a nice day!

2 kommentarer:

Mams:-) sa...

Du hadde virkelig en dramatisk start på Hawaii turen din gitt:(..godt at alt ordnet seg..ja, fikk jo noen fortvilte sms'er fra Mariell igår...men nå håper jeg at du er kommet vel frem og gleder meg til å lese bloggingen din derfra..kos deg masse Lene-Mari..du er kjempeheldig!!

stoor klem Torill:)

Nikoline Meyer Johansen sa...

Hei på deg!

off som jeg skulle ønske jeg kunne møtt deg i Denver, men plutselig fant hele familien ut at de ville ut på shopping og da hadde jeg ingen til og kjøre meg.. :( Og Denver er sinnsykt stort så jeg tok ikke sjangsen på å ta bussen alene heller. Men jaja, nå er det ikke lenge til jeg ser deg uansett!:D Jeg håper du hadde det helt fantastisk i Hawaii og koser deg masse i Minnesota!<3 Savner deg og elsker deg:)