torsdag 30. oktober 2008

heyheyhey

Short little update here, i'll have a good one at the end of this weekend! We had a Harvest Choir Concert on tuesday, so that was fun, we kind of screwed up a little bit, but I don't think anyone noticed. Other than that I haven't done anything too spectacular this week, but tomorrow is gonna be fun, since halloween is really big here and stuff. so party party! haha!
I do have a kind of sad message though, Kathrine from camp went home to norway last weekend, because she didn't get along with her hostfamily. Her, Anette and me were gonna go to hawaii together so that's kinda sad, but Anette and me are still gonna go. excited!
Kathrine; see you when we come home, miss u

I don't have any pictures from the choir concert, but im gonna post some pictures from camp this summer!
Love L

two bookworms & a wannabe


me, anette & kathrine!

3 kommentarer:

Maren sa...

Hei :)
Naar skal du til Hawaii? Jeg skal dra med EF sin tur til Hawaii men en venninne i Februar :)
Leser bloggen din forresten, liker den :)

lene-mari sollie sa...

maren, jeg kunne ikke skrive paa bloggen din, saa jeg svarer her. im going to hawaii 21-29 mars! hva med dere? saa koselig at du liker den maren! hvordan har du det?

Maren sa...

Hvorfor kunne du ikke skrive paa min blogg? Aa, jeg tenkte paa aa dra da, men jeg har forestillinger med dramaen min her da. Vi reiser i Februar. Jeg har det veldig bra. Litt problemer med familien, saa kan hende at jeg skal skifte familie, men har faatt superbra venner saa det gaar fint. Hva med deg? Ser ut til at alt gaar fint :)